مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» صحنه موسیقی در باکو

صحنه موسیقی در باکو را می توان به دوران باستان و روستاهای باکو پی برد، که به طور عمده به عنوان سرچشمه های ماخانا و تفنگ در آذربایجان مورد احترام قرار گرفته است.
در سال های اخیر، موفقیت های هنرمندان آذربایجانی از پیش فروش تور باکو نوروز 97  قبیل آیزل، فرید مامدوف، تور باکو عید نوروز 97 سابینا بابایوا، صفورا و النور هیسینوف در م سابقه یوروویژن، به طور قابل ملاحظه ای از نمایش صحنه موسیقی باکو را افزایش داده است، که باعث توجه بین المللی شده است. پس از پیروزی نماینده آذربایجان، الدار و نیگار در مسابقه یوروویژن 2011، باکو میزبان مسابقه یوروویژن بود. 
2005 برجسته در توسعه جاز آذربایجان در شهر بود. این خانه به نوازندگان افسانه ای جاز مانند وفا مصطفی زاده، عزیزا مصطفی زاده، رفیف بابایف و باران سلطانوف بوده است. در بین نمایشگاه ها و جشنواره های برجسته سالانه باکو، جشنواره بین المللی جاز بین المللی باکو است که دارای برخی از نام های جاز نامطمئن ترین در جهان است.
همچنین مرکز باتجربه مرکز موغم در باکو، که در بلوک باکو، کاخ گلستان و کاخ بوتا، یکی از مراکز اصلی اجرا و مراکز موسیقی در شهر واقع شده است، وجود دارد. 
اکثریت شرکت های رسانه ای آذربایجان (از جمله تلویزیون، روزنامه ها  پیش فروش تور باکو نوروز 97 و رادیوها، از جمله تلویزیون آذربایجان آذربایجان، تلویزیون Ictimi، تلویزیون لیدر و تلویزیون منطقه ای) در باکو مستقر هستند. فیلم The World is Not Enough و Armband Diamond در شهر قرار دارد، در حالی که مرد دوزیستان شامل چندین صحنه فیلم برداری شده در شهر قدیمی است.
از ایستگاه های رادیویی شهر، رادیو Ictimai، رادیو آنتن، Burc FM، FM Avto، رادیو ASAN و Lider FM Jazz بعضی از رقبای با نفوذ با مخاطبان بزرگ ملی هستند.
برخی از روزنامه های با نفوذ ترین روزنامه های آذربایجان پیش فروش تور باکو نوروز 97  روزنامه آزادیخ، زانان (زمان)، باکینسکی رابوچی (کارگر باکو)، اکو و انگلیسی باکو امروزه را شامل می شود.
باکو نیز در بازی ویدیویی Battlefield 4 برجسته شده است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده